برداشت از گزارش رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ فقط ایدهای برای تأمل بیشتر
■ «گرانی نان» در صدر شکایات مردم به سامانه ۱۲۴ قرار دارد.
■ از مجموع شکایت دریافتی دی ماه سال ۱۳۹۳، تعداد ۲۱۰۷۰ فقره (۸۵ درصد کل: تعداد ۲۴۶۹۳ فقره شکایت در خصوص کالا و خدمات) مربوط به بخش کالا و تعداد ۳۶۲۳ فقره (۱۵ درصد) مربوط به بخش خدمات میباشد. به طوریکه در بخش کالا: بیشترین شکایت از نان (۳۸۹۳)، میوه و سبزی (۱۲۰۶)، پوشاک (۸۱۴)، سبوس گندم (۴۸۸) و لبنیات (۴۲۳) بوده است.
■ در بخش خدمات: بیشترین شکایت از تعمیر خودروهای سبک (۱۵۴)، حمل و نقل درون شهری (۱۵۰)، مشاورین املاک (۱۳۴)، تعویض روغنی (۱۲۲) و آرایشگاه مردانه (۱۲۰) میباشد.
مأخذ:تسنیم
هو العلیم