هو
سلام علیکم
سوال که پیش می اید ان است که کاندیدای مورد نظر حضرتعالی توان دادن این قول ها و عمل به انها را دارد و به کدام پشتوانه سابقه اجرایی چنین تعهداتی را میخواهد عملی کند (7سال و چند ماه سابقه در دولت؟)
بحث دیگر انکه حضرت اقا در سخنرانی های خود به داشتن برنامه اقتصادی هم تاکید فرمودند این در حالی است که به طور معمول دکتر جلیلی در گفتگوها و مناظرات تلویزونی به جای ارائه راهکار و برنامه در پاسخ به پرسش ها انها را معمولا به فرصتی دیگر برای پاسخ دهی ارجاع می دهد که تا کنون هنوز این فرصت مناسب ظاهرا نرسیده است.
----------------------------------------
سلام و احترام
در باب سابقه اجرایی لازم برای ریاست جمهوری، نظر به شرایط احزاب و جناح‌های سیاسی ایران، باید به موازنه‌ای رسید. موازنه‌ای بین حضور در سیاست، و در عین حال آلوده نشدن در فعالیت ناسالم آن احزاب و جناح‌ها. ...

نکته دیگر، بر می‌گردد به جایگاه ریاست جمهوری که با موقعیت تکنوکرات و مدیر فنی متمایز است. جایگاه ریاست جمهوری، جایگاه مدیریت استراتژیک و خط‌دهی اصولی اقدامات اجرایی است. فی المثل توجه داشته باشید به باراک اوباما، رئیس جمهور موفق ایالات متحده که در سال 2008 به قدرت رسید، در حالی که فعالیت سیاسی خود را در 1996 با عضویت در حزب دموکرات از ایالت ایلینویز آغاز کرد، و فقط پس از دوازده سال رئیس جمهور ایالات متحده شد. قبل از احراز ریاست جمهوری، او تنها یک دوره سناتوری از بوستون را در کارنامه خود داشت.

در مورد برنامه اقتصادی به تفصیل برنامه اقتصادی کوتاه مدت و بلندمدت ایشان را در آدرس زیر ملاحظه فرمایید:
http://www.drjalily.com/wp-content/uploads/2013/05/barname-eghtesadi-dolat-111.pdf

همچنین دو برنامه جالب توجه دیگر را هم ملاحظه فرمایید:
http://www.drjalily.com/wp-content/uploads/2013/05/barname-eslah-sakhtar-ejraei.pdf

http://www.drjalily.com/wp-content/uploads/2013/06/barname-farhangi-dolat-11.pdf